Přeji všem krásný zamilovaný dnešní den...:-)

...a nejen ten dnešní den, ale každý den!!! Zkrátka se mějme rádi stále...nejen dnes 14.2. kdy se slaví Valentýn...tedy je to svátek všech zamilovaných!
Já osobně ho neslavím, a vlastně jsem se na tom shodli i s manželem hned na začátku našeho vztahu...máme se rádi každý den a také si to kdykoliv říkáme a hlavně dokazujeme. Ale jednu výhodu pro mne ten Valentýn má...vždycky když chystám manželovi překvapení k narozeninám, které má 12.2. tak je v obchodech spoustu věcí se "zamilovanou" tématikou...a já pak můžu koupit cokoliv se srdíčky...ale k narozeninám, nikoliv k Valentýnovi. A prodavačky vždycky říkají..."to bude krásný Valentýn"...jo, jo to jsou tedy na omylu, my slavíme narozeniny! 
Tak to jen tak na okraj k dnešnímu datu...a také k všemu tomu reklamnímu šílenství. Trochu občas žasnu, když vidím a slyším co se vše k tomuto rádoby svátku zamilovaných všechno chystá. Ale je to vlastně věc každého...ať slaví nebo ne. Ať každý svému partnerovi dokazuje lásku jak chce, hlavně ať jsme všichni v pohodě a spokojení!!! A to já tedy jsem...:-) ...a doufám, že i vy ostatní jste!!! 
Ale jak víte, tak jsme slavili ve středu manželovy narozeniny...manžel byl moc spokojený, jak s dárky tak s mini oslavou. A samozřejmě měl velikánskou radost z domácího štrúdlu...ale ten vždy očekává. My jen se Štěpkou vymýšlíme vždy nějakou "ozdobu". Letos vymyslela a malinko s mou pomocí udělala nápis. A manžel si těmito výtvory "zdobí" garáž...:-) Je to totiž výhradně manželovo místo...tady u nás v domě...No, tomuhle budou rozumět jen ti, co byli na představení Caveman. Ten totiž říkal, že si manželky rychle přivlastní celý dům, vše zařizují dle sebe a "chudáci" muži smí občas na návštěvu a mají maximálně svou garáž, nebo dílnu...Je pravda, že máme pracovnu, kde mám 95% věcí já a také tam trávím čas já. No, manžel by se tam asi moc ani nevešel...všude něco mám...občas zaplněný stůl (rohový velký) látkami nebo dalšími věcmi. Jo, a také tam žehlím...a to mne bohužel čeká asi zítra...mám tam manželovy košile...a žehlím děsně nerada!!!!
Mohu opravdu to představení jen a jen doporučit, protože pak nám ženám i jim mužům, bude dost často jasno, jak jsme odlišní...a možná budeme i více tomu druhému rozumět a chápat. A vlastně i některé věci nebudeme zbytečně řešit...a budeme všichni spokojení!!!   
No, a jinak jsem byla včera na další biologické injekci...všechno bylo v pohodě. Objednána jsem byla na 13.00 a už kolem čtvrt na dvě jsem byla na cestě domů. Injekci jsem ani necítila, trochu jsme si se sestřičkou popovídaly a šla jsem. Jen mne trochu překvapilo, že v čekárně bylo asi 8 lidí...včetně mne...a většina byli muži. Někdy bývá čekárna úplně prázdná a včera tak plno...
Jinak u mne žádné změny nejsou. Jen jsem ještě zrušila konzultaci u plastického chirurga v nemocnici na Vinohradech. Byla jsem tam objednána už od listopadu k lékařce, na kterou jsem dostala doporučení. Ale jak víte z nějakého předešlého článku, tak jsem byla v lednu na konzultaci u doc.Měšťáka...také jsem dostala termín operace. Byla jsem s návštěvou u něj spokojená, tak vlastně nechci zkoušet jiného lékaře a ani znát jiný názor. Možná by mi různí lékaři navrhly odlišné postupy operace, možná...:-) Ale já jsem se už smířila s tou variantou, že budu mít kůži ze zad na prsu...
A termín???? Ten je také v pohodě, stejně bych mohla jít ze zdravotního důvodu na operaci nejdříve na jaře 2021...tak prosinec 2021 je dobrý termín! Věřím ve svou intuici...operace u doc. Měšťáka bude skvělá!!!
Tak mne příští týden čeká jen jedna návštěva u lékaře...u praktické doktorky.

A teď už se těším na víkend, který budeme trávit s rodinou...tak ještě uvidíme co vymyslíme.

Mějte se všichni moc rádi a užívejte si život...:-)

Štěpánka...:-) 

...další dávku BL mám za sebou

delší, delší a brzy ještě delší vlasy...:-)

...to je hříva, co???

...nápis vymyslela pro tatínka Štěpka sama...💗💗💗

další krásné výrobky..:-)

 vánoční dědoušek měří 118 cm...je parádní!!!

   

Komentáře