Jsem už rok na nemocenské...:-(

Krásný úterní den...:-)
A máme za sebou zase další týden letošního roku, a co jsem dělala já???
Měla jsem se moc dobře, nebyla jsem na žádné návštěvě u lékaře a měla jsem celkem pestré dny.
I když...v pátek jsem skoro celý den proflákala!!!! A to tedy regulérně...byla jsem nějaká unavená, tak jsem se doma skoro celý den válela..a téměř nic neudělala, neměla jsem na nic energii...Ale kde jsem o ní přišla, tedy nevím!!! Vždycky jsem měla nízký tlak a v poslední době ho mám extrémně nízký...třeba 92/55...už to na sobě poznám. Tak si ho změřím a je to tam...Ale je prý lepší mít nízký tlak než vysoký, ale také to není moc příjemné, když se mi někdy tak motá hlava, že mám pocit, že sebou praštím...a třeba jen stačí, abych vylezla schody do patra a musím si lehnout na zem a nabrat síly. To jen k mému tlaku, jsem na něj za celý život zvyklá, tak to vlastně neberu jako nějakou zdravotní překážku...Každý z nás asi máme nějaké "drobné" zdravotní neduhy, tak není důvod tady skuhrat. Tak jsem si jen ten pátek odpočinula, nic moc nedělala!!! Jen mi bylo líto proflákaného dne!!!
A víte co to bylo za den???? Bylo to 7.2.2020...tedy přesně před rokem, jsem se dozvěděla tu špatnou zprávo...výsledky biopsie!!! Kdy mě i manželovi, lékařka sdělila, že mám zhoubný nádor! Jo, jo už je to více než rok...co se mi otočil život vzhůru nohama, také jsem už před více než rokem byla naposledy v práci...a tedy jsem rok na nemocenské!!! Skoro si pamatuji každý den z toho uplynulého roku, dobře si vybavuji všechny lékařské zákroky a také vše co jsem podstoupila. Mám v mysli uložená všechna důležitá data, která mi změnila život a tělo..A ani o to nestojím, ale jsou tam!!!
Ten uplynulý rok utekl jako voda...neskutečně rychle. Vážím si a užívám si každého dne...neřeším blbosti a za ničím se nehoním. Jsem moc ráda se svojí rodinou a blízkými!!!! A v neposlední řadě jsem opravdu šťastná, že se cítím tak dobře, že jsem dosavadní léčbou prošla tak "lehce" a nemám žádné obtíže!!!! No, a také jak mi pěkně rostou vlasy...už mají 3,7cm...zase vám udělám foto svého "hára"...tak příště sem dám foto..
Tak si říkám, že snad moje tělo poznalo, co jsem se přesně v tento datum před rokem dozvěděla a tak nějak chtělo odpočívat nebo co??? No, moje hlava trochu ten loňský rok "bilancovala" ..co se všechno změnilo...tak to možná působilo i na tělo!
Ale pátek skončil a sobota byla v pohodě...bylo mi dobře!   
Tak jsem v  sobotu, "makala" o to víc...a jaký jsem měla krásný pocit, když jsem za sebou viděla výsledky...byla jsem nakoupit, uvařila jsem rajskou omáčku (mimochodem..moc dobrou), upekla jsem buchtu, převlékla lůžkoviny v ložnici a pokojíčku, horní patro jsem vyluxovala a utřela prach. No, a pak jsem ještě kreslila návrhy změny v obýváku...tedy jen jednu stěnu s televizí. Ale to byla zábava, tohle mně baví...A kolem půl šesté jsem šla na domluvenou návštěvu ke své oblíbené švagrové...manželce bratra, mám jí moc ráda a vždy si skvěle popovídáme...tak jsme si povídaly asi do půl jedenácté. Probraly jsme toho spoustu a bylo to moc fajn. Brzy to musíme zopakovat!!!
Některé dny jsou opravdu plné nějakých činností a pak jsou dny zase volnější...jako zrovna dnešní, tak můžu psát.. ale už jsem ráno skočila...no, jela autem do města, do obchodů. Musela jsem tam vyzvednout objednanou speciální žárovku a ještě něco zařídit. Zítra má totiž můj manžel narozeniny...tak chystám nějaké překvapení. A také budu péci...ze všeho sladkého, manžel nejvíce miluje domácí štrúdl!!! Z domácího tvarohového těsta, recept jsem převzala od manželovy maminky...je báječné a chutné. A hlavně je rychle hotové, dobře se z něj peče...zmákne to i Štěpulka...:-) No, a s jídlem štrúdlu, tatínkovi zdatně pomáhá...Ona miluje patky a okraje, manžel zase středy...a já většinou jen upeču a pak ani nejím. Tak teď už vím co budu dělat zítra...:-)
Ale, trochu zpět...ještě jsem měla krásnou neděli...přijela na návštěvu Niki..tak to bylo moc hezké! Odpoledne zůstaly holky samy doma a my s manželem jeli do Prahy, šli jsme do divadla. Nejdříve jsme se cournuli po Václavském náměstí...kde jsem si dole na Můstku dala skvělé trdlo...bylo horké a moc dobré! A také jsme se byli podívat v "bonbónovém dole"...Byl to obchod , kde prodávali převážně jen gumové bonbóny a také trochu sušené ovoce. Byla to veliká krása i vůně...No, řeknu vám, že si dokážu představit, tam být zavřená a všechny ty bonbóny sníst!!!! Jééééé, to by byl krásný trest!!! Alespoň jsem si udělala pár fotek... Bonbóny byly ve vagónech, které "jako" nakládali a obsluhovali malí trpaslíci s lopatkami...Bylo to moc hezké...
A pak už jsme šli do divadla Palace, které je přímo na Václavském náměstí..šli jsme na hru Caveman..je to one man show. Tedy 90 minut mluví jeden muž-herec. Bylo to skvělé, vtipné a dost výstižné představení. Show je o tom, co dělá muže mužem a ženu ženou, o rozdílech mezi námi, lásce, partnerství a vtipně utajených kvalitách obou pohlaví. Ze smíchu nám až tekly slzy!!!! Opravdu vřele doporučuji...my jsme lístky našli pod vánočním stromečkem...byla to od "Ježíška" výborná volba!!! A teď si s manželem děláme doma legraci z některých věcí, které tam výborný herec Jakub Slach v představení řekl!!!! Opravdu vše sedí...jak na muže, tak na ženy!
Domů jsme přijeli kolem půl desáté...a víte na co jsem se ze všeho nejvíce těšila??? Až si zuju boty...
Do divadla jsem si vzala šaty (byla jsem za dámu) a kozačky na podpatku...Ty boty jsou moc hezké, moc je nenosím, ale do divadla jako stvořené...Myslela jsem, že mi upadnou snad nohy...ještě po
té naší procházce po Václaváku...našli jsme asi 4,5 km (mi řekly chytré hodinky)...po kostkách a dalších nerovnostech! No, řeknu vám, není nad tenisky a sportovní oblečení vůbec!!! Tenisky nosím skoro každý den, maximálně...když jedu třeba k lékaři, tak si vezmu kozačky s rovnou podrážkou...No, nejsem šatový a podpatkový typ!!! Ale do divadla se tak prostě musí!!! I když tam byly i ženy v džínách a mikině, ale to mi tedy připadá nedůstojné a takové lidi bych tam ani nepustila!

V pondělí jsem chtěla napsat článek, ale pak jsem raději dala přednost svým dcerám, Niki měla dovolenou, vyzvedla jsem Štěpku po vyučování ve škole a pak jsme už byly všechny tři spolu!!! Je moc hezké pozorovat holky spolu, jak se mají rády...to jsem pak moc spokojená a šťastná! Obě své dcery moc miluju ...:-)

Mějte se krásně...já tady mám právě ohřátý oběd...rajskou omáčku s těstovinami....mňam, mňam
Dobrou chuť i vám, kdo právě obědváte....

Štěpánka...:-)


Caveman je úžasné představení!!!

Ženám i mužům vřele doporučuji...:-)

Večerní Národní muzeum...je krásně opravené!!!

Bonbónků ráj....mňam, mňam..:-)

...a pracující trpaslík!

Trdlo bylo výborné!!!!













Komentáře