Pár věcí pro "krásu"...:-)

Krásný čtvrtek vám všem...:-)
tak tady máme už zase skoro závěr pracovního týdne...letí to neskutečně rychle!!! Když tak přemýšlím co jsem tento týden udělala "zásadního" nebo důležitého, tak mne ani nic nenapadá! A přitom mi ty dny tak rychle utekly!!!
V pondělí jsem opět dělala ty fotky...a to mi zabere dost času, než se tím množstvím snímků proberu a vyberu ty nejzajímavější. Ještě nejsem ani v půlce a to jsem je dělala i v úterý a trochu včera.
Jo, ale jednu věc se mi podařilo vyřídit...mám na neschopence to razítko od bývalé šéfové! Neschopenku pak ještě v pondělí, na začátku nového měsíce odvezu na Kladno na OSSZ.
Také  jsem se 2x viděla s bývalými kolegyněmi a kolegy...s těmi jsem také zašla na oběd. A zrovna měli vynikající polévku Kulajdu....tu já mám moc ráda, tak jsem si místo hlavního chodu dala dvojitou porci...Byla vážně skvělá, musím jí zase doma udělat, manžel jí má také rád! A když už jsem u toho vaření/pečení...tak jsem vážně zase pekla ty koláče! Jak jsem už minule psala, tak mi zbyly ze soboty náplně...tak jsem k nim dodělala těsto a upekla další koláče! Podařily se mi ještě lépe než ty sobotní...ale upřímně, mám tak na rok vystaráno!!! Ale trochu jsem zlákala okolí...rozdala jsem  recept a budou péci i kamarádky a ségra...Tu jsem tedy zlákala hodně, nebo spíš mého synovce...je mu 13,5 a tedy pořád a často jí...jako většina skoro chlapů... Zrovna když jsme se o koláčích se ségrou bavily, tak byl doma...a já jenom slyšela jak žadoní, že chce také koláče!!!A viděl ty fotky, které jsem jim poslala...Byl doma, protože žijí v severní Itálii a mají zrovna zavřené školy, kvůli koronaviru...to je moc smutné, tedy ještě více pro naší rodinu! Protože právě část rodiny žije v Itálii. Naštěstí jsou v pořádku a nejsou přímo v zasažených městech. Ale jak všichni sledujeme a víme, tak se rychle virus šíří...doufejme, že budou v pořádku a hlavně, že ten virus už bude na ústupu!!!! A paradoxní je, že před pár dny řešili, že přiletí na pár dnů na návštěvu...to by možná, ještě zůstali někde v karanténě!!! Tak je snad i lepší, že jsou doma a zdraví!!!  Skoro každý den si voláme...
Ale tak mne napadlo, že až dorazí do Čech na Velikonoce, tak bych mu ty koláče mohla upéci...ale tajně jako překvapení od tetičky!!!!
V úterý jsem taky byla s holkama na józe, moc jsme si to užily a pěkně si zacvičily...Zrovna tam byly cviky, které mi dost sedly...byly na protažení hrudníku. občas mne trochu jako-by táhne ta jizva. Tak jsem si říkala, že asi budu muset zase pravidelně protahovat. Asi má na občasné pnutí v místě jizvy a uzlin vliv to ozařovaní. Prý se ta tkáň pod kůží dává dohromady třeba rok nebo i déle. I doc. Měšťák mi, na té konzultaci v lednu, říkal, že ta tkáň je "spečená" proto mi jí i při té plasice nahradí tím svalem a kůží ze zad. No, asi se ta tkáň stále pod kůží hojí. také poctivě mažu...:-)
Když vylezu z vany, tak se pak déle mažu než koupu...Začnu u obličeje...to je celkem rychlé, pak si namažu mega mastnou mastí levou stranu hrudníku...masíruju a promašťuji...pár minut. Ale ta mast je tak mastná, že ještě ráno mám hrudník celý lesklý..a to si dám vždy pod tílko, ve kterém spím ještě papírový kapesník a třeba 2x vyměním, jak se do něj ta mast stále vpíjí. Pak si ještě mažu paty a chodidla, abych je měla stále jemné...No, stejně musím chodit na pedikůru...ale mažu! 
A právě včera jsem se trochu věnovala i sobě, jako zkrášlování...:-)
Dopoledne jsem si skočila koupit novou řasenku, už delší dobu mne dost pálí oči...nevím z čeho to je, ale napadlo mne, že to může být i řasenka, tak jsem ji vyměnila za řasenku speciálně pro citlivé oči i pro ženy s kontaktními čočkami. Zatím je vše o.k. Oči nepálí...Tak to byla první věc...ku kráse!
Další byly nehty...Mám úplně krátké nehty a jsou takové tenké, lámou se mi. A protože mám často suché ruce...i když ty také pořád mažu, tak mi praskají kolem nehtů konce prstů. Ale teď jsou zrovna dobré, tak jsem si nechala udělat gelové nehty...ale spíš zpevnit, délku mám mini...vlastně jako ty svoje původní. A protože miluju červenou barvu, moc se mi líbí červené upravené nehty...tak jsem šla rovnou do výrazné červené barvy...je to moc hezké, pořád na nehty koukám!!!A tím, že jsou úplně krátké, tak mne vůbec v ničem neomezují...jen se mi prostě nelámou a netřepí, jsou velmi pevné! To byla další věc zkrášlování! A poslední byla, že jsem si objednala speciální šampony...To jsem četla na facebooku, prý po těchto chininových přípravcích rostou vlasy 2x rychleji než bez nich...Tak jsem si je pořídila...jeden obyč, jeden forte...tady možná porostou 3x rychleji...a ještě vodu se stejným účinkem...Tak uvidím jak to bude fungovat. Večer si hned vlasy umyju a možná, že už příští týden vám sem dám fotku, na které budu mít vlasy do pasu...:-) Tak se necháme překvapit...ale na stranu druhou, koupila jsem už větší blbosti...kdyby to náhodou nefungovalo! Ale jak se říká..."víra Tvá Tě uzdraví"... Tak já budu věřit a vlasy pěkně porostou! Každopádně vám výrobky vyfotím , ať víte...
A dnes jsem zase byla v bývalé práci...opět jsem byla navštívit bývalou šéfovou...v papírech , které mi byly spolu s výpovědí (v listpadu) předány, byly nějaké nejasnosti a chyby. Tak jsem dnes dostala papíry správné. A proč jsem se tomu vlastně věnovala??? Protože jsem si také chtěla podat řádné daňové přiznání. A to mi tedy zabralo část dnešního dne...A pak že se doma snad "nudím"...Vůbec ne!!!
Vždycky si naplánuju, co budu dělat ale snad nikdy to nevyjde úplně 100%...buď si vymyslím nějakou překážku sama, nebo manžel (jako to dřevo)...a někdy třeba jiné okolnosti...jako třeba teď špatné (zásadní) údaje v papírech!
Ale dnes jsem díky tomu daňovému přiznání byla na FÚ ve Slaném...Chtěla jsem si vyzvednou tiskopisy a rovnou se zeptala, co je vše nutné přiložit...a také zda by mi někdo z FÚ pomohl. Vždy nám přiznání dělala skvělá paní účetní v práci. A teď jsem ještě v nestandardní situaci..rok marodím, dostala jsem výpověď...tak vlastně ani moc nevím co vše tam psát...:-(
Na podatelně byly dvě milé ženy, které telefonicky zavolaly jiné kolegyni, aby mi mohly poradit správně. Chvíli jsem tedy s paní mluvila po telefonu, načež mi řekla, že za mnou přijde. Za chvíli dorazila paní Zemanová...pravděpodobně se chystala na oběd, měla kabát a kabelku...ale i tak mi velice ochotně poradila, spíš mi řekla do které kolonky co mám napsat...sama pak počítala nějaké rozdíly, sčítala a odčítala...Zkrátka mi pomohla úplně celé daňové přiznání vyplnit. Také mi přesně řekla které kolonky mám i na první straně vyplnit!!!! A proč to píšu????
Protože v dnešní uspěchané době není už moc běžné, aby vám někdo pomohl jen tak...Proto jsem psala, že šla paní Zemanová pravděpodobně na oběd...ani trochu jsem necítila, že bych jí snad zdržovala a  vlastně dnes není ani úřední den, nebyla jsem objednaná...pomohla mi naprosto nezištně a chovala se ke mě velice mile!!!! Více takových lidí a úředníků..!!!
Pak jsem si to přiznání přepsala a odjela udělat kopii příjmů. když jsem se na FÚ vrátila, tak jsem pak ještě paní Zemanové moc poděkovala...a co mi řekla...že je to její práce! No, není to tak úplně pravda...nebyl úřední den, ani mne nijak nezná, aby se o mne tak ochotně ujala...nebo jsme možná měla tak zoufalý výraz...A nebo mám jen štěstí na milé lidi!!!! ale i já se snažím chovat k lidem mile...a říká se, že se k druhým chovej tak, jak chceš, aby se chovali oni k Tobě!!!
Tak jen, když půjdete na FÚ ve Slaném tak se tam třeba setkáte s velmi milými a ochotnými ženami jako já...muže jsem tam žádného nepotkala, tak nemohu posoudit...:-) 
Dnes končím, protože za chvíli jdu pro Štěpánku do družiny, pak jí zase vedu na gymnastiku...a my s holkama půjdeme do kavárničky...už se těším!

Tak ahoj...všichni se opatrujte a mějte se hezky...

Štěpánka...:-)


Právě píšu nový článek...:-)

nová řasenka...:-)

chininové přípravky na vlasy...

nové nehty...

červenou mám moc ráda!!!

a další koláče...už poslední!


















Komentáře