osmá chemoterapie+BL z druhé sady týdenních cyklů..tedy 8/12


 Krásné první podzimní úterý všem...:-)
je za námi zase další týden, no, a mne to trochu těší..protože si mohu pomyslně odškrtnout další chemoterapii..celkově již dvanáctou, když počítám ty 4 silné první a nyní těch 8 po týdnu..s těmi to tedy utíká velmi rychle. Což je skvělé!!! No, tak mám před sebou ještě 4...a něž se naděju, tak tady budu slavit...úspěšné zvládnutí. Ale bude to oslava jen další části...pak, jak již víte mne bude čekat ozařovaní v Protonovém centru..a biologická léčba, tak nejsem určitě u konce, ale každá zvládnutá část léčby si zaslouží malou oslavu, úsměv na tvář a pohlazení po duši!!!! A také mi snad pak začnou růst nové vlasy...a na to se tedy těším také hodně, hlavně teď jak začala být zima, a to ještě nejsou žádné mrazy. Teď tedy dostane příležitost Mercedes..už jsem jí měla během 4 dnů 3x venku...No, a hřeje lépe než čepice a také určitě lépe vypadá..

Včerejší chemoterapie poprvé s  Mercedes...


A jak to bylo včera???
Asi je to už nudné, protože se tady za posledních pár týdnů opakuju...vše bylo stejné jako minulé týdny. Nástup jsem měla v 10.00 hod..opět jsem už jako "zkušená" získala křeslo v místnosti pro 6 osob..žen i mužů. Vše šlo pěkně rychle a já jsem už ve 12 hodin odjížděla domů.
Nejprve si se mnou jeden spolupacient dlouze povídal, to jsme tam byli ještě sami..tak jsem ani nemohla zavřít očka, a to se mi tedy pěkně klížila!!! Ale pán pořád povídal a já jsem slušně poslouchala a také mne hned úvodem pochválil, jak mi to sluší..Všiml si, že na mne chvíli sestřička "civí"..a nevěří, že mám paruku..Vždy byla zvyklá na klobouk a holou hlavu. A na základě toho mi pak pán řekl, že jsem kočka...a je prý úplně jedno, že jsou vlasy umělé..Bylo to milé...
Pak přišli ještě další 4 pacienti, ale to já jsme už skoro odcházela domů.
Když bude vše probíhat standardně, tak na další chemo jdu v pondělí 30.9.2019, tento čtvrtek na krev + injekce a v pátek budu volat výsledky. Minulé výsledky, mne tedy překvapily...většinou mám cca 7 hodnot v červených číslech..no, a teď jsem měla jen 4!!! Tak jsem to už sama vyhodnotila, že jsou ty výsledky opravdu KRÁSNÝ..to mi vždycky říká lékař, když mu je volám. Asi mi ty chemo svědčí nebo co??? Každopádně je to dobře, že jde vše podle plánu a nemusí se jednotlivé dávky odkládat. Také nemám žádné vedlejší obtíže!!! A to je také moc dobře..snad to tak zůstane!! 
Jen jsem včera byla nějak více ospalá, usínala jsem trochu už v autě, když mne manžel vezl domů. A doma jsem pak hned zalehla, a spala asi 1.5 hodiny...a i po probuzení jsem se cítila unavená, tak jsem bohužel nešla ani na ovál běhat nebo chodit. Prostě jsem se na to necítila a poslechla jsem své tělo! A večer jsem šla spát chvíli po Štěpánce, krásně jsem se prospala a dnes je mi dobře, tak jdu k večeru na jógu.
A jak jsem se měla minulý týden a poslední dny???
Když to shrnu, tak dobře..měla jsem trochu více na starost Štěpánku, ale to není žádná starost, ale radost!!!! Manžel byl 4 dny pryč. Také jsme měli první letošní třídní schůzku, nějaké kroužky, zavézt a přivézt ze školy..no, klasika každého rodiče! Ale Štěpí je ráda, že může spát se mnou v ložnici..často přijde v noci, ale když jsme samy doma, tak usíná rovnou v ložnici...ona a mnoho plyšáků. Já si to také užívám, jen jsem často v noci vzbuzená, jak mne objímá, tulí se a často i strká. Tak se skoro vždy probudíme na 30 cm postele..obě i s plyšáky!!! Ale máme to obě moc rády..💕💔💗 A také se spolu rády koupeme, to mám pak ve vaně spoustu drinků a masáže..naštěstí máme velkou vanu, tak se tam vejdeme a hezky si to spolu užijeme. Manžel často přijde zkontrolovat zda jsme se neutopily, když se koupeme třeba hodinu...
V pátek jsem jí, ale musela předat do péče babičky..měli jsme v práci každoroční akci pro zákazníky a dodavatele. Byla jsem domluvená, že se s některými potkáme a tak jsem se těšila..Tato akce je již několik let vždy v září, a je včetně posezení a grilování venku, pod párty stany..letos byla až třetí týden v září a bylo docela chladno!!!
Měla jsem v plánu vzít do společnosti i Mercedes..podruhé! A rovnou na párty.. Myslím, že jsme si jí užily obě...a také jsme se spolu pobavily!!! Ale je pravda, že než jsem odešla z domova, tak jsem se v ní asi půl hodiny nakrucovala před zrcadlem a trochu jsme si na sebe zvykaly. No, už jsem si na dlouhé vlasy odvykla. Moji kolegové ze zaměstnání samozřejmě o mé nemoci a tedy i mé nynější vizáži vědí, ale zákazníci mne většinou neviděli delší dobu a tak jsme se pobavili, když mne chválili jak dobře vypadám a jek mi to sekne..Vůbec netušili, že mám paruku a vlasy nejsou moje. No, nevěřili...tak tedy Mercedes odvedla skvělou práci!!! A když jsem je stále přesvědčovala a ukázala fotku v mobilu, tak se nechápavě ptali kdo to je???? A fakt nevěřili, že jsem to skutečně já...No, ještě jsem mohla sundat paruku....ale nerada bych pak někoho křísila z prožitého šoku!!! No, tak to byla vyvedená akce..akorát byla dost zima, sice jsem byla oblečená v zimním oblečení, ale stejně jsme s Mercedes vydržely do 23.00 hodin a jely domů, tady jsem se naložila do horké vany a přesunula se do postele. Přeci jen o sebe musím pečovat a hlavně nesmím být nemocná. Jsem ráda, že jsem viděla známé tváře a hezky jsem si popovídala!!!!
Víkend byl také hezký...v sobotu se nám z cest vrátil manžel a tatínek, skočili jsme do restaurace na oběd a pak jsme byli doma a na zahradě...jsme takhle spolu moc rádi!!A venku bylo na sluníčku opravdu moc hezky. A ani v neděli jsem nemusela vařit, pozvali jsme babičku s dědou na oběd...na sushi..Mají ho moc rádi, a tchán ještě vždycky říká, že mu stejně nejvíce chutná, když ho udělám doma sama..to je vždy moc milé!!!! Tak jsme se pěkně všichni nacpali...nebo spíš přecpali!!!! A ještě jsme se trochu...my tři holky (babička, Štěpí a já) cournuly po obchodech a něco málo koupily. Nejvíce nás potěšil červený baret, který tedy moc sluší Štěpánce a Mercedes také..tak ho máme společný všechny tři!!! To bude teplo...Mercedes a ještě baret...hola, hola..zima může přijít!!!!
A pak jsme se Štěpánkou ještě pekly bábovku...tedy ona pekla a já byla jen "dohlížející" druhý kuchtík! A jak je oříšková bábovka skvělá...je to moje šikulka!!! A moc jsme se těšili, že také dorazí z Prahy Nikol, ale bohužel onemocněla, tak se ještě dnes léčí v posteli!!! Ale snad bude brzy FIT a uvidíme se!!!


...trochu se "sžívám" s Mercedes...:-)



...ani není poznat, že jsou umělé, co???
(p.s. červená je DOBRÁ!!!)


já a Mercedes...docela nám to sluší...:-)

A teď jedna velká OMLUVA...➤➤➤➤➤

Všimla jsem si, že v předchozích článcích a hlavně v tom minulém se mi často zaměňují slova JSEM za JSME..Určitě to není záměr, že bych o sobě mluvila a psala ve třetí osobě..No, nevím jestli mám tak rychlé prsty a předhánějí se ve skládání písmen, že se mi ta dvě přehodí..nebo jestli jsem takový tupec!!! Každopádně se omlouvám, i za další chyby...píši slova tak jak se mi derou na mysl a asi bych ty články měla po sobě číst, abych vám je posílala gramaticky správně..pokusím se to napravit, samotné se mi to tedy vůbec nelíbí, když ty chyby pak v textu najdu.
Děkuji, a občasné neúmyslné chyby, mi prosím odpusťte!!!

Mějte se všichni krásně a brzy zase AHOJ...Štěpánka...:-)

...pěkně jsme se přecpali...:-)

Výběr byl veliký a skvostný...:-)

Komentáře