Výhody a nevýhody holé hlavy...-)

Krásný sobotní večer..
no, tedy tady u nás moc krásně není, je docela chladno a chvílemi prší. Ale je krásně v tom, že jsme celá rodina spolu!!! Manžel není v práci a Štěpánka (dle ní bohužel) ve škole...Dali jsme si společně oběd a zapili dětským šampáněm..sice nic neslavíme, ale připili jsme si na úspěšný školní rok..Co by rodič pro své milované děti neudělal..skoro všechno!
Dnes chci napsat svoje postřehy s vlasy a bez vlasů..s ochlazením budou asi potřeba nové a hlavně teplé čepice!
Když už vlasy nedobrovolně nemám, tak také napíšu drobné výhody holé hlavy..
Vlastně jsem už více než tři měsíce bez vlasů, ale ani mi nepřijde tak dlouho. Možná, je to tím, že to moc neřeším nebo, že jsem si už zvykla. No, nechci si zvykat..ale prostě to tak teď je.
A jaké, že jsou ty výhody??? Přes léto, když byla ta parna a vedra, tak se člověk pod vlasy moc nepotí, nemusí dlouhé vlasy rolovat do drdolu, nebo culíku. Pohodlné je to samozřejmě doma s holou hlavou, ale když vyrážím ven, tak mám na hlavě vždy pokrývku hlavu..nejčastěji bílý klobouk nebo sytě růžovou kšiltovku. Tyto dvě pokrývky jsem si oblíbila a nosím je nejčastěji. Cítím se v nich dobře a řekla bych i sebevědomě..absolutně neřeším, že nemám vlasy..Myslím, že to řeší více někteří lidé kolem mě. Cítím ty pohledy a  někdy se i někdo otočí a cíví na mě..kdo ví, zda je to ze zvědavosti nebo soucitu. Občas říkám, že jsem se schválně ostříhala na léto, že je to praktické..
Právě kvůli ostatním musí člověk nosit pokrývku hlavy s grácií a sebevědomím. Aby bylo vidět, že člověk nic pod tou čepicí neskrývá, že je v pohodě a není to chudák, který chce litovat, že přišel o vlasy!!! Samozřejmě nás ženy vlasy dělají krásnějšími, patří k nám..ale krása člověka není ve vlasech..musí především vyzařovat zevnitř!!! Snadno se to píše, ale hůře dělá..Musí to mít člověk v sobě. A občas když nad tím přemýšlím, tak sebevědomí a odvážní lidé to mají jednodušší. Protože pokud je člověk "svůj" a zdravě sebevědomý, tak se mu určitě mnohem snadněji vypořádává s nemocí a pak i těmi viditelnými důsledky..No, a právě..moc neřeším to chybějící prso a ani vlasy. Tím nechci říci, že se netěším až budu mít zase parádní háro..a nově vymodelované prso!
Těším se a moc, ale beru věci jak jsou a věnuju energii všemu důležitějšímu!!
Tak další výhoda..už přes tři měsíce jsem nekoupila žádný šampon a kondicioner na moje vlasy, kupuju jen na Štěpánky vlasy a také o ně s láskou a moc ráda pečuji...jak říkám, jsou to teď naše společné vlasy. Také si ráda dávám masky na obličej (jako zrovna dnes), nikde se mi na ní nepřilepí ani vlásek a  při smývání si klidně umyju i část hlavy.. takže pohoda!!!! Nikdy jsem si nemyla hlavu tak často jako teď, kdykoliv vlezu do bazénu, do sprchy nebo do vany, tak si vždy namočím lebku..Vlasy mi totiž vždycky dlouho usychaly..a teď??? Utřu ručníkem a je hotovo. Ale i takový účes/neúčes potřebuje údržbu..
Každé cca 3 dny si vlasy stříhám strojkem. Vlasy mi totiž stále rostou, ale jsou moc jemné a místy chybí, nenechávám je tedy růst. raději je upravuji, než abych byla vypelichaná. No, mám nejkratší sestřih v rodině! Strojek je totiž manželův..mnoho let nosí sestřih 3mm..a teď máme strojek dočasně společný..snad mu ho tou častou frekvencí nezavařím..:-(
Další výhoda je, že nemusím chodit ke kadeřnici..každých 6 týdnů..No, výhoda??? Kadeřnice je moje kamarádka, tak jsme si vždycky hezky popovídaly a já odcházela spokojená a krásnější s novými melíry. Tak výhoda je asi jen, že nic neutratím..Jinak jsem si vždy kadeřnické služby užívala a zase se na ně těším a ráda za ten servis zaplatím!!!
Jakmile ale odcházím z domu, tak opravdu vždy v pokrývce hlavy...a tedy v těch vedrech, to bylo horší než mít vlastní kštici na hlavě. Pod kšiltovkou i vzdušným kloboukem bylo neskutečné vedro!
Sice mám velkou sbírku různých pokrývek...nějaké mi zapůjčila kamarádka Stáňa, další jsem dostala od přátel..ale jak se zdá, tak je ani nevyužiju a nezačnu nosit. Jen si určitě pořídím nějakou teplou čepici..Když jsem dnes dopoledne vařila a otevřela si okno..tak na mne zavál tak studený vzduch, že mě pěkně studila hlava..hlavně v oblasti zátylku. Fakt je velký rozdíl, když člověk má tu lebku chráněnou vlasy..jednak hřejí, chrání i zkrášlují!!! Zima bude tedy asi krušná..bude mi asi často zima. Jsem normálně dost zimomřivá a teď to bude ještě asi horší..ale ne, nebude...koupím teplé čepice a pak mám přeci ještě Mercedes. Tak snad také dostane šanci...a vyrazí ta "krasavice" mezi lidi. Možná to bude varianta místo kulicha...:-)
A ty nevýhody??? Tak první velká nevýhoda je skoro vždy, když minu zrcadlo..prostě se lekám, vidím tam někoho jiného...a ještě jsem si nezvykla! A vlastně si ani zvykat nechci..
Další můj postřeh je..když si lehnu do vany a chci relaxovat, tak mne tlačí hlava. Opravdu ty vlasy na temeni udělaly měkký polštářek a mohla jsem pohodlně ležet, teď je to jako když ležím na kameni..tak tedy musím si hlavu podložit ručníkem.a hlídat aby mi nespadl do vany.
A jak jsem už psala na holou hlavu je mi zima...tedy zatím jen občas, třeba když jsme byli kempovat a spali ve stanu. Když pršelo a ochladilo se, tak jsem nosila pletenou zimní čepici. Asi jsem vypadala jako blázen, v srpnu s teplou čepicí, ale bylo mi teplo..a o to přeci jde, cítit se dobře!!!! Tak trochu kašlu na úsudek ostatních, jsem svá a dělám věci pro sebe, ať si každý myslí co chce. Samozřejmě s mírou...
Vždy když vylezu na slunce, třeba jen na zahradu, kde mne nikdo nevidí, tak si hned chráním hlavu kloboukem. Nechci aby se mi hlava spálila nebo mne ze slunce bolela. Snad ještě sluníčko svítit bude, dnes se za celý den ani neukázalo..zato deštníky by se hodily!
A ještě jsem zjistila, že se snažím ten bledý, nevýrazný obličej trochu zvýraznit nebo možná rozjasnit náušnicemi, nejvíce nosím takové červené a bílé kuličky..no, a je to velká změna. Obličej je fakt hned hezčí. A také stačí trochu výraznější rtěnka a člověk není tak nudně bledý. S očima je to trochu složitější..sice mám trochu řasy, ale takové slabé a krátké, které se téměř nedají malovat řasenkou..A bez řasenky jsou téměř neviditelné, tak člověk trochu vypadá jako mimoň..Podobně je to s obočím, měla jsem vždy tmavé celkem výrazné obočí, a i to mi nyní trochu prořídlo...ale pozitivní, je že stále drží a je moje!!!
No, a vzhledem tomu, že dost chodím ve sportovním oblečení a v kšiltovce, tak se ani nelíčím a tedy mne často potkáte mimoňsky vypadající. Ale mám malý trik..často nosím i sluneční brýle, a ty to skryjí...:-) Jo, tak až bude zima a bude sněžit, tak budu možná vyrážet v lyžařských brýlích a rovnou i v helmě..2v1.

Tak tolik dnešní článeček o mých poznatcích s vlasy a bez...Každopádně se moc těším na svoje nové vlasy, jsem zvědavá jaké budou, jakou budou mít barvu, zda budou rovné nebo vlnité..jaký do budoucna zvolím účes. No, necháme se překvapit a vy budete u toho..

Dobrou noc a mějte krásnou neděli, a zase brzy napíšu, v pondělí jdu na další dávku "živé vody"..Štěpánka

p.s. Trochu jsem využila Mercedes..přeci jen je to už několik týdnů modelka bez práce..tak jsem jí na chvíli zaměstnala a nasadila můj poslední úlovek, čepici s kolečky (šedo-růžová) je přivezená z Lipna a už se na ní moc těším, je z velice příjemného materiálu a bude skvělá na sport a ke sportovnímu oblečení. Jen o ní také usiluje Štěpánka..tak mi snad dočasně zůstane v šatníku..a hlavně na hlavě...:-)

...sbírka klobouků
(ten bílý je TOP oblíbenosti)

...trochu jsem se "vylepšila"...:-)

...Mercedes jako modelka

Mercedes sekne všechno...:-)

...a pár kšiltovek
(růžová je můj každodenní kámoš)

Tak na tuhle "krásku" se už moc těším...:-)


A zapůjčené pokrývky od Stáni..DĚKUJI!!!!




...NA ZDRAVÍ VŠEM...💓💓💓




Komentáře