parádní aktivní dovča na Lipně...:-)

Dobré brzké nedělní prvozáříjové ráno vám všem hlavně rodičům malých školáků...:-)
Začínám dnes psát asi v 2.05 hod..nemohu nějak spát, tak budu raději psát..snad už nestárnu a nezačínám trpět stařeckou nespavostí..:-) To bych tedy nerada, ale zase bych měla asi spoustu času dohnat všechny resty..na které zatím nemám moc čas..:-) No, uvidíme jak to bude dál..
Tak nám to zase za jeden den a pár hodin začne, děti se po 2 měsících vrátí do škol a my rodiče budeme mít trochu volněji a o ty malé dětičky postaráno. Moje dcera se například už od 1.7.těší až zase usedne do školní lavice..no, netuším po kom to zdědila, já jsem ze školní docházky nejvíce milovala prázdniny a tělocvik. Ale ona školu miluje..asi to bude tím, že vše zvládá s přehledem a škola je pro je ní velká pohoda, má veliké štěstí na skvělou paní učitelku a také na spolužáky. Tak já můžu být jako matka spokojená a jen si přát, aby měla ke škole stále tak kladný vztah a ráda do ní chodila..A to samozřejmě přeji i ostatním dětem, aby těch následujících 10 měsíců "přečkaly" do dalších prázdnin v pohodě a co nejpříjemněji ve společnosti hlavně kamarádů ze školních lavic!!! I já se chystám si trochu změnit režim...z toho volného letního, prázdninového, kdy jsme se snažili co nejvíce přizpůsobit Štěpánce, samozřejmě až po nutné léčbě. Ta je pro mne priorita, abych byla co nejdříve zase fit a mohla plnohodnotně žít a dělat věci, které mám ráda.
Chtěli jsme, aby měla hezké a zajímavé prázdniny..i když jsme letos vynechali zahraniční dovolenou u moře. Cestovali jsme více po Čechách, kempovali a objevili zase jiné krásy prázdnin.
Jedna naše dovolená byla, jak již napovídá název dnešního článku, na Lipně! Letošní prázdniny jsme moc neplánovali dopředu, protože jsme nevěděli jak se budu při léčbě cítit. A právě na prázdniny mi vyšly také chemoterapie, část byla těch "silných" a pak začaly být už slabší, po týdnu. Tak nepřipadalo v úvahu odjet do zahraničí k moři, ale řešili jsme kratší cesty, které byly proloženy také příměstskými tábory a manželovými povinnostmi. Já mám za "povinnost" docházet na lékařské kontroly a chemo. A vždy se aktuálně dozvím kdy půjdu na krev a pak na další chemo...Tak jsme se teprve začátkem srpna rozhodli, že by jsme mohli jet na pár dnů na Lipno, protože jsme měli už vyzkoušené, že mi je po týdenních chemoterapiích celkem dobře a budu si moci i tuto aktivní dovolenou užít trochu akčně a nikoliv jen relaxem s knihou na pokoji. Vybrali jsme tedy krásný apartmán přímo v srdci Lipna nad Vltavou, všude jsme měli blízko a chodili pěšky, což bylo fajn.
Apartmán byl úplně nový, zkolaudovaný letos v dubnu, tak byl moc pěkný, čistý moderně zařízený, s krásnou terasou. A hlavně s postelí, sprchou a vlastním WC..to píši jen jako vzpomínku na kempování. Když jsme si ve sprše způsobila bouli na noze, na toalety jsem jezdila na koloběžce a spala ve spacáku..Byla to paráda se vším všudy!!! No, ale pod stan bych už zase klidně na 2 noci vyrazila...je to totiž dobrodružství, člověk nikdy neví co ho čeká..stačí jen obyčejný déšť!
Na Lipno jsme vyrazili ve středu 21.8. ráno zůstali jsme tam do neděle 25.8. No, a aniž by jsme to věděli tak tam zrovna v tomhle termínu byla akce "Lipno Sport Fest", tak mimo mnoho aktivit, které na Lipně běžně jsou tady bylo ještě spoustu dalších akcí. Měli jsme k dispozici program tohoto festivalu, který organizoval a sponzoroval ČEZ, tak jsme si už před odjezdem říkali co by jsme rádi vyzkoušeli a viděli...No, ani jsme všechno nestihli, a to jsme byli pořád někde a vlastně jsme si náš krásný apartmán ani moc neužili..nejvíce jsme si užili sprchu a  postel, když jsme do ní večer unavení po celém aktivním dnu spadli a usnuli jako špalky. Ani ty knihy jsme nestihly otevřít..pořád se něco dělo! Co jsme tedy stihli???
Udělali jsme si procházku po Lipně, zjistili co je zde nového a podívali se do "centra " dění festivalu...a následovala jízda lanovkou a pak koloběžky, tedy sjezd na terénních koloběžkách podél sjezdovky a lesem. Byla to tedy jízda!!! přes cestu nám dokonce přeběhly srnky a králíček..tak to bylo i se seznámením z tamní zvěří..cestou jsme v lese viděli i plno hub..Pak jsme si se Štěpánkou vyzkoušely paddleboardy, to mne moc lákalo. A musím říci, že se nám to i moc líbilo...a naštěstí jsme zůstaly obě suché. Manžel to nezkusil, protože občas vyrazil na projížďku na kole. My holky jsme si kola nechaly doma, asi by jsme moc nestíhaly se projet, manželovu tempu rozhodně nestačíme a chtěla jsem mu dopřát vyjížďky v jeho tempu, které má tak rád! Ale vše další jsme už podnikali spolu..tedy až na kolečkáče, ty on nemá..tak jsme jezdily samy...daly jsme si i lekci s instruktorem, zajímalo nás co nejbezpečnější brzdění...no, a už víme! Štěpánka si pak vyzkoušela lezecký park. Zvolila si složitější cestu, která je i pro dospělé a byla moc statečná, ale občas některé úseky dávala s rozklepanými koleny..ze země to určitě vypadá mnohem jednodušeji, než to pak v těch cca 5-ti metrech je, některé cesty nebyly opravdu snadné,  je to statečná šikulka!!! Pak jsme navštívili Stezku v korunách stromů..je to neuvěřitelné co se dá v lese ze dřeva postavit. Byli jsme tam přesně před sedmi lety, když stezku zrovna otevírali, ale to byla Štěpí malá, vůbec nic už si nepamatovala..Vyrostla nám..tak jsme si přečetli všechny cedulky s údaji a zajímavostmi o stavbě a dolů jsme jí poslali tobogánem..:-) Také jsme si zašli na houby..no, to byl zážitek!!!! Kousek od silnice (asi 5m) jsme nacházeli i pravé hřiby..Pořád jsme byli sklonění u země a nacházeli houby, krásné, zdravé jedlé..Některé jsme si musela nejdříve vyfotit, tak byly hezké!!!! Houbařili jsme jen chvíli, protože už jsme se museli, chtěli přemístit na mistrovství ČR ve vodním slalomu. Naživo jsme to nikdy neviděli, a byl to opravdu zážitek vidět v těch peřejích ty největší hvězdy. Také mám před nimi obrovský respekt...Byli jsme pár metrů vedle divoké vody a nechtěla bych do ní tedy spadnout!
V pátek pak byly koncerty různých hvězd..koncert v podvečer jsme chvíli viděli, ale únava byla tak veliká, že jsme šli spát a ty největší hvězdy jsme slyšeli už jen při usnutí z postele..
Každý den jsme si v nějaké restauraci dávali různé dobroty a pak také zmrzliny, hlavně kuličkovou..
Já jsme si ještě udělala "výlet" do Českého Krumlova dát krev, ale to jsme psala v minulém článku. A a pak nás také čekal sobotní běh..na ten se Štěpánka, jakožto atletka moc těšila. Háček byl v tom, že to byl rodinný běh, tedy dítě +rodič..běžely jsme tedy spolu..:-) Co by milující rodič pro své dítě neudělal..všechno! Manžela momentálně bolí pata, tak jsem ta "zdravější"..byla jsem proto vybrána do týmu já! Tak jsme se tedy postavila na start..bez tréninku, nic teď opravdu nedělám...tak moje fyzička je někde hodně mimo!!! Byl to "Craft Team Running"..dítě běželo 200 m a rodič 1318m..ale mě to připadalo jako 20 kilometrů...ještě se běželo v sobotu a bylo asi 31 stupňů, už to pro mne bylo náročné..a ještě v tom vedru rozpohybovat tělo a doběhnout...no, dala jsme to, ale umístily jsme se někde ke konci. Ale já jsme to běžela hlavně kvůli Štěpí a dala jsme si za úkol PŘEŽÍT...a to se mi naštěstí povedlo, tak jsme ráda! Dostala jsem triko a medaili..Štěpí samozřejmě medaili a běžeckou čelenku. Ale úplně největší zážitek má ze setkání  a ze společné fotky s českými olympioniky Jiřím Ježkem a Davidem Svobodou..to je pro ní úplně nejvíce z letošních prázdnin!!! Fotku má v pokojíčku na velmi čestném místě a ponese jí trenérovi na atletiku ukázat. Je na ní moc pyšná! 
A já mám z běhu zážitek s mým "umělým prsem", ale to je na delší povídání nebo psaní...tak to napíšu příště jako samostatný článek.
No, a když už jsme si daly se Štěpí takovou "malou" rozcvičku v podobě běhu a byly jsme ve sportovním, tak jsme si ještě půjčili silniční koloběžky a jeli se projet podél přehrady. Cyklostezky kolem přehrady a po okolí jsou na Lipně opravdu úžasné, ujeli jsme asi 8km a za občasného brblání malé jsme se hezky projeli. Asi ani nejde si vzpomenout co jsme všechno ještě viděli, dělali, zkusili...ale každopádně jsme byla naprosto nadšení a tuhle dovolenou si zopakujeme, ale asi na celý týden, aby si člověk na dovolené stihl také trochu odpočinout a relaxovat. My jsme se vrátili domů úplně opotřebovaní a unavení, že si manžel šel v pondělí do práce odpočinout a já na chemo také..
Lipno, tedy vřele doporučuji všem aktivním lidem.

Mějte všichni krásné září, našim dětem přeji pohodový vstup do školy...a je jedno do jaké jdou třídy, prostě ať jsou hlavně spokojené..protože když je spokojené dítě, je pak spokojený i rodič!!!
A o tom to je...ať je nám všem hlavně dobře..fyzicky i psychicky...:-)

p.s. aktuálně je 4.40 a já jdu zkusit spát...tak dobrou noc a hezkou neděli, Štěpánka..:-)

...sportem ku zdraví...:-)

...spolu nám jde všechno lépe..💓

...moje statečná lezkyně!!!

...jak tohle někdo postavil???

...fotka přímo z lesa...KRÁSA!!!
(takhle tam prostě rostou...)

...po závodě s medailemi..hurá, hurá!!!!

...adrenalinový sjezd..:-)

...tři mořské "víly" z Lipna

...tady jsme bydleli...:-)

...a tady se myli..





Komentáře