pátá chemoterapie+BL z druhé sady týdenních cyklů..tedy 5/12

Krásné, již školní úterý..pro nás rodiče školáků nyní velmi aktuální.:-)
Prázdniny byly pohodové, bez jakýchkoli úkolů, vstávání, kroužků a povinností..byla to pohoda!!!
A nyní se již druhý den děti musí do školy připravovat, ráno jsme odnášely spoustu věcí..trochu to vypadalo, že se Štěpánka stěhuje..no, jak je zodpovědná, tak musela mít všechny věci ve škole hned dnes..ale stačilo by to do pátku. No, tak já jí jen podporuji a pomáhám..Dnes budeme balit knihy a sešity..Trochu tuším, že když nám bude nějaký obal chybět, tak pro něj ještě poběžíme do obchodu, aby měla zítra zase vše perfektní...No, po kom asi je..??? V tomhle asi po mě..
Tak tím jsem chtěla říci, že teď žijeme školou...je to čerstvý třeťák..Jejich třída má letos podtitulek "Mach a Šebestová"..tak je jasné, že je to žák ze 3.B..Celý rok budou plnit nějaké úkoly a bude se vše točit kolem těchto dvou postaviček. Již od první třídy mají každý rok jiné téma a je to moc pěkné, co jim paní učitelka dokáže vymyslet. Tak tolik k našemu dění doma...
Ale jinak jsem byla včera na další chemo...už byla devátá a čeká mne jich "jen" sedm...no, už to ubývá! 
Vše bylo jako vždy, nástup jsme měla opět už v 9.30, dostala jsem postel..zase v pokoji sedm a protože jsem byla první, tak jsme si vybrala i postel nejblíže dveřím..u otevřeného okna by mi asi byla zima..protože se včera dost ochladilo. No, jo začala škola, tak už skončilo léto...jako by to počasí vědělo!
Dostala jsem zase tři stejné lahve a už před dvanáctou hodinou jsem byla hotová a odjela domů. 
V pokoji jsme nakonec byly tři, ale ani jsme si moc nepovídaly..vlastně vůbec, kromě pozdravu. Zjistila jsem, že mám v té první lahvi čtyři léky, které jsme tedy nezkoumala na co jsou. Je to premedikace před těmi chemikáliemi, které do mne následně pouštějí. Maximálně důvěřuji paní doktorce, tak jsme nezjišťovala co je tam za léky. Ale včera jsme si s paní doktorkou povídaly. Říkala jsem jí, že mám často hlad a při kapání těch lahví nejraději spím, tak mi právě řekla, že je tam uklidňující látka..tedy se mi po ní chce spát, pak i doma. A že další je na nevolnosti žaludku. A hlavně jsou tam i kortikoidy...a po těch mám právě ten hlad..:-( 


Tak jsem se tedy podívala co to ty kortikoidy jsou..a pravděpodobně mi způsobují i další drobné obtíže. Možná mne po nich trápí i ta nespavost..dnes v noci jsme zase nemohla moc spát. probudím se kolem druhé a jsem úplně fit, ale přeci nebudu vstávat ve dvě??? Pak také zvyšují tlak..možná mi tedy zvyšují ten tlak v očích. Vynechání menstruace. A pak tedy ten pocit hladu..ale z té škály nežádoucích účinků jsme na tom ještě dobře..Hlas mi naštěstí ještě nezhrubl...to by ještě scházelo, abych měla kromě mužského sestřihu i mužný hlas..:-)
Také jsme si s paní doktorkou potvrdily, že pokud bude vše probíhat bez problémů a nebude nutné nějaký naplánovaný termín odložit, tak bych měla chemoterapie skončit už 21.10.2019 což je parádní termín!!! Ale zase jsem "získala" další plán. A to tedy že 15.10. jdu na oddělení radiologie, kde mne budou zaměřovat, vyměřovat a nějakým způsobem hledat nejvhodnější místo k ozařování. Netuším jak to bude probíhat, jen si mám vyhradit celé dopoledne. Radiologové budou mít k dispozici mojí operační zprávu a také výsledky histologie, aby věděli kde mi co bylo odstraněno a co je tedy nutné ozařovat. Sama přesně nevím jak to bude probíhat, ale vy se to samozřejmě dozvíte. A pak tam prý  koncem říjnu půjdu znovu, aby radiologové provedli kontrolu toho prvotního zaměření. Pak si prý domluvíme termíny na již samotné ozařování. To bude prý cca 20-25x..je to vždy od pondělí do pátku každý den, víkendy jsou volné. A ozařovaní trvá jen pár minut, aby se nespálila kůže. Ale je nutná návštěva každý den..4-5 týdnů. Ale zatím je to vše orientační, ostatní si ujasním tedy až s těmi radiology. Jen je tedy jasné, že mne čeká i ozařování..trochu jsem doufala, že by mne mohlo minout. No, ale nemine..pokud je to potřebné, tak se nedá nic dělat...:-(
Tak vím kdy pravděpodobně skončí chemo a pak tedy bude následovat ozařování, ale zatím nevím kolik a jak dlouho...

Krásný zbytek týdne a zase brzy na viděnou...Štěpánka

...nový náramek pro štěstí od Štěpánky

...tady vlevo jsem ležela a spala..:-)

...tady už ležím a kape mi ta "chemie"


...výborná svačinka z domova

...mám pořád hlad...
(okamžitě jsem ho zhltla)

...a ještě vitamíny na závěr..:-)

Komentáře