šestá chemoterapie+BL z druhé sady týdenních cyklů..tedy 6/12


Krásné brzké úterní ráno...:-)
A když píšu brzké, tak je to ještě noční, venku je tma a hodiny ukazují čas 2.09 hodin..
Já zase nemůžu spát, tak raději než více než hodinové převalovaní v posteli využiju lépe..:-)
A naspat to můžu klidně později..když se mi tedy bude chtít spát...ale jak jsem psala, spím opravdu hodně a moc ráda...a tyhle stavy nespavosti opravdu neznám, ale asi jsem včera při té chemo dostala do žíly v těch lahvích s čirou tekutinou "živou vodu" jinak si to neumím vysvětlit...To by bylo príma!!!
Tak jak to tedy včera bylo...dost podobné jako jindy. Až na drobné rozdíly. Nástup jsem měla v 10.00, v čekárně čekalo na své drinky spoustu pacientů..Sestřičky měly fičák, ale já byla přijata a pak i propuštěna rychle. Dostala jsme na výběr lůžko v pokoji pro tři osoby (ženy) nebo velkou místnost s oranžovými křesly pro 6..tak jsem dnes zkusila křeslo. Ale příště beru zase postel..Zjistila jse nějaké nevýhody, ta první zásadní byla, že lahev s pumpou je připevněna přímo ke křeslu. Tedy s ním nelze "cestovat" na toaletu. A vzhledem k tomu, že do vás tečou tekutiny, ještě piju vodu, tak jsou ty dvě hodiny moc dlouhé...a už jsem hypnotizovala poslední lahev, aby dokapala a já byla vysvobozena od hadičky a mohla jít na záchod...Fakt to byla úleva!!! V nouzi nejvyšší by to asi šlo nějak zařídit se sestřičkami, ale vydržela jsem! Tak to je ten nejhlavnější důvod. Ač se to nezdá, tak je tady větší ticho a nikdo krom pozdravu ani nepromluví než na těch pokojích pro tři. Tady ta místnost pro 6 osob je totiž smíšená, tak jsem vycítila dle hovoru pacientek se sestřičkou, že jim je přítomnost mužů nepříjemná. Byli jsme tam 4 ženy a 2 muži..Dvě ženy měly paruky, ale sekly jim tak, že by to člověk téměř nepoznal, jedna paní šátek a já klobouk..Muži měli vlasy. Každý byl zahloubaný do sebe..no, trochu mně to deprimovalo, to ticho a jakoby napětí. Naštěstí šlo všechno hladce a brzy jsem odešla.
Vše zůstalo stejně..ve čtvrtek odběry krve + aplikace injekce, v pátek výsledky a v pondělí další chemo..a víte, že jsem dnes v půlce těch týdenních dávek?? No nějak to tedy letí...a to je moc dobře!!!!
Ráno, když jsme se oblékala, mne tak napadlo, že často chodím black&white..Asi je to tím, že se snažím ladit bílý klobouk se zbytkem oblečení. Ale včera když pršelo a byla zima, mi to tedy přišlo divný..klobouk proti slunci na hlavě???? Tak to alespoň trochu zachránilo bílé triko a bílé boty..ale zdá se, že na tom musím zapracovat..možná si pořídím tmavý klobouk do sychravého počasí...a nebo vyrazím s Mercedes. Ale pravda, že když už ujíždím 3,5 měsíce na kšiltovce a klobouku, tak se mi do tý paruky nechce..I když je opravdu krásná, tak zjišťuju, že se v ní nějak necítím. Alespoň kvůli manželovi v ní, ale vyrazím..třeba až půjdeme někam spolu..Bude mít pocit, že má sebe "starou" manželku..a teď tedy myslím jako vlasatou blondýnu, nikoliv starou věkem..to se necítím! Možná si jí zítra zase o těch měsících na chvíli zkusím...tedy doma a trochu si tady zapózuju jako krasavice...umělá...:-)
A co se ještě přihodilo včera??? Dorazil mi balík, na který jsme už netrpělivě čekala..Dnešní den začínám chodit na jógu!!!! Ale ne na ledajakou, ale k tý skvělý a báječný Martině, co mi rozhýbávala po operaci jizvu!!!! její kurzy jsou beznadějně zaplněné, tak jsme moc šťastná, že jsme se dostala!!!! No, a právě v tom balíku mi dorazily pomůcky na cvičení..ještě by měla dnes dorazit speciální jógamatka, tedy podložka, která neklouže...tak snad ještě přijde. Jinak si budu muset vzít klasickou karimatku, ale to se trochu bojím, abych si nezbila ústa..budu mít dost práce sama se sebou a ještě hlídat ujíždějící nohy...no, nevím, aby ně pak nemusela ještě křísit..:-) Ale jsme optimisté, tak dnes dorazí...:-) Moc se už na tu hodinu těším, jednou jsme tam byla jako záskok za kamarádku, ale je to už několik let..v té době jsme intenzivně chodila cvičit Tae-bo...a jóga na mne byla moc klidná. Ale člověk se mění, nechci říci, že stárne, ale nyní potřebuji asi klidnější cvičení..které budu kombinovat s běháním a chůzí. Ale na tae-bo si určitě zajdu, je to cvičení, které mne v životě ze všech možných druhů bavilo nejvíce!!! A jelikož začalo září, tak jsem ve čtvrtek na sobě začala polehoučku makat..Byla jsem s kamarádkou na atletickém ovále, ona dost běhala( má výbornou formu) a já si dala kolečko běhu a pak kolečko chůze...asi 5 km..No, není to nic světoborného, ale člověk musí poslouchat tělo a nepřecenit se. Ta energie a síla fakt chybí! Rády by jsme ve třech, ještě se Stáňou chodily 2x týdně..PO + ČT..Včera tady ale pršelo a také jsme se obě věnovaly kroužkům dětí, které jim právě po prázdninách začaly. Tak jsme si říkaly, že děti to včera vzaly za maminky... a my půjdeme dnes na jógu...tak mi držte palce, ať se vrátím celá..:-) Jupí, bude ze mě jogínka!!!! Tedy doufám...
No, a Niki chodí na jógu v Praze, zrovna měla lekci včera, tak si pak spolu zacvičíme doma i se Štěpánkou...ta je totiž moc zvědavá jak se používají ty pomůcky..Zatím jsem Vám je vyfotila s mou  "zástupkyní"..a jí to tedy opravdu jde!!!!
Jdu zkusit chvíli spát, abych měla večer energii na tu první lekci...hrozí, že bych tam také mohla usnout..a to by asi nebyl nejlepší začátek..pro tento okamžik, tedy dobrý zbytek noci..:-)

Tak jsem zpět, venku je už světlo, já jsme vstávala po půl sedmé, připravila a odvezla Štěpánku do školy. Teď jsme si dala snídani...ale mám pořád hlad, tak za chvíli dám nějakou sváču! I v noci, když jsem se snažila alespoň chvíli spát, tak jsem měla také hlad, ale vydržela jsem!!!
No, a spánku jsme moc nedala...což o to, já bych spala, ale nešlo mi to!
No, jinak jógamatka dorazí...psal mi již kurýr..jo, jo kdo věří, tak se dočká!!! A to je právě ten optimismus, nepřipouštět si nic špatného, ale vždy věřit a věřit!!!!
Ještě mám další výhodu holé hlavy..ale je to zjištění bohužel nové z pondělí...V holé hlavě se nemají šanci udržet vši...a to se mi teď tedy náramně hodí. Po týdnu ve škole jsme našly včera pár vší u Štěpánky ve vlasech!!!! Naštěstí vlásky často myjeme, češu je a zaplétám...máme je tedy pod neustálou kontrolou..tak jsme je odhalily včas...naštěstí!!! Má totiž opravdu hodně vlasů a také dost dlouhé...Tak jsme měli večerní program s deratizací! Našly jsme asi 4 vši a žádné hnidy, vlásky jsem jí komplet pročesala všiváčkem..což při té hustotě nechápu, že to jde...asi dobrý šampón..:-) Také jsem jí důkladně prohlížela asi půl hodiny vlasy a na závěr raději ještě přežehlila. No, budeme mít tedy tyto procedury každý den, aby jsme nějakou tu mršku nepřehlédly!!! Nejhorší na tom je, takovou péči o vlasy svých dětí nevěnují všichni rodiče...a to je pak problém, že se ty vši budou točit po celé třídě nebo i škole...Ale bohužel rodiče k péči o své děti nelze nutit, maximálně se dá zavšivené dítě poslat ze školy domů. Už jsme to někteří rodiče řešili hned po nástupu dětí do 1.třídy...To byl tedy parádní nástup do školy!!!! Ve školce malá vši nikdy nechytila, a také tam byly...jako všude kde jsou malé tulivé děti.

Mějte všichni krásné úterý...dovoluji si říci ,že slunečné...a brzy zase na viděnou na těchto stránkách..Štěpánka...:-)

p.s.držte mi palce, ať náš boj nad těmi zvířátky v hlavě je co nejdříve úspěšný, pokud jsme je včera všechny nevyhubily...:-(

jdu na to, a s úsměvem...:-)

...křesla zatím čekají na své pacienty


...už mám pohodičku v křesle...

...a tady mi už kape "ŽIVÁ VODA"

Rychle po šipkách ➨➨➨ pryč...mám hotovo!!!

tak už dnes je otestuju...a hlavně sebe...🙏🙏🙏






Komentáře