AVON pochod 15.6.2019..:-)

Ahoj holky, kluci i všichni ostatní..:-)
Dnešní krásná, slunečná sobota patřila jako každoročně v červnu AVON pochodu v Praze. Já jsem se bohužel nezúčastnila, i když jsem to už od dubna měla v plánu a také jsem si zakoupila tričko, ke kterému jsem jako dárek dostala látkový vak-batoh. Ten si zabavila Štěpánka a já jsem byla ráda, že jsem podpořila dobrou věc...a letos se mne týká ještě mnohem více než v letech předešlých!!!
Bohužel jak již víte, tak jsem nemocná a tím teď nemyslím, to moje onemocnění prsa, ale jsem nachlazená...mám kašel a antibiotika. Také už asi 12 dnů chraptím a vždy večer a v noci kašlu...ale je to určitě lepší, neříkám, že perfektní, ale určitě mě brzy kašel opustí...Tak jsem tedy ke svému zdraví zodpovědná a na pochod jsem raději nešla...bylo mi to líto, ale koupí trika jsem tuto akci podpořila a moje triko se pochodu zúčastnilo!!! Jak je to možné???
Moje báječná kamarádka, jedna z nejoblíbenějších kolegyněk z práce Jaruška se pochodu zúčastnila spolu se svojí kamarádkou...a ta si právě na pochod oblékla moje triko!!! Ale co víc...holky mi poslaly první fotku z Prahy...málem mě to rozbrečelo...no, dojalo mne to tedy dost...Na triku měly nalepená srdíčka s textem.." ZA ŠTĚPÁNKU..." Tak to mě fakt dostalo, ony šly ten pochod i za mě, za mou nemoc!!! Holky moc a moc vám DĚKUJU...jste skvělé!!! A nutno podotknout, že dnes bylo opravdu i v Praze pekelné vedro...a stejně to daly!!!! Ještě mi poslaly spoustu zpráv a také fotek, některé určitě uvidíte na konci článku...mám svolení je publikovat! 
Musela jsem dnes vložit tento mimořádný článek, který se týká dnešního pochodu pro dobrou věc. Nejde jen o pochod samotný, ale i o zjištění jak báječné lidi kolem sebe mám...:-)
Doufám, že i já tyto dobré skutky budu moci druhým oplácet...člověk nesmí myslet jen na sebe, ale i na druhé!

Holky, tak ještě jednou...moc DĚKUJI...dnešní článek patří vám a všem těm co se dnešního pochodu zúčastnili!!!  Smekám před vámi  a patří vám všem veliké DÍKY...

p,s. příští rok mám v plánu se opravdu zúčastnit jubilejního 20. ročníku...budu mít za sebou skoro celou léčbu a budu mít svoje nový (i když krátký) vlásky..:-)
 A už mám s sebou i první parťačku, mojí Štěpánku...tak příští rok budeme kupovat trika hned dvě a tedy i více podporovat dobrou věc!!!
Letos se prý za trika vybralo opravdu hodně peněz...a to je moc dobře!!!

Mějte se krásně, Štěpánka...:-))

...model pro letošní rok 2019


...moje dvě "báječné zástupkyně"..:-)


...focení s Kubíkem, sekne to všem třem!!!


...celebrity z časopisu...:-)
(jako dvě hvězdy!!!)



...a ještě foto z plyšákem...a srdíčko "ZA ŠTĚPÁNKU"...






Komentáře