"Český den proti rakovině"...:((

Ahoj všichni,
trochu se vrátím k včerejšímu datu...15.5.2019...tento den už je spoustu let "Českým dnem proti rakovině". Celá veřejnost může tento projekt podpořit koupením kytičky...měsíčku lékařského. My máme doma kytičky hned tři...dcera přinesla ze školy dvě a měla velikou radost, že je sama koupila. A já jsem, koupi a příspěvek včera považovala za nejdůležitější nákup...čert vem jídlo pro rodinu, hlavně , že mám kytičku!!! Tento rok byl věnován a zaměřen na rakovinu plic..Bohužel nejčastějšími pacienty jsou kuřáci. PROSÍM, NEKUŘTE!!! Sama jsem nikdy nekouřila a jsem za to moc ráda...No, vlastně jsem to zkoušela v první třídě...ale natolik mě to odradilo, že to byl i pokus poslední. Ale v rodině jsme kuřáky měli...naštěstí již nikdo z nich nekouří a to je moc a moc dobře. Protože statistiky jsou šílené...
Tak jen kdo jste koupil kytičku, tak moc DÍKY!!! Kupovala jsem je vždycky, ale ani náhodou mě nenapadlo, že se mě budou až tak osobně dotýkat. Hrdě jsem jí včera nosila bodlou v černé vestě, aby byla krásně vidět a zářila...alespoň ta kytička, když celý den pršelo.
Chtěla jsem tento článek napsat už včera, když byl aktuální, ale nakonec jsem usnula...a jak víme spánek léčí, tak jsem spala a spala..a dnes jsem se cítila zase krásně..:-)

V televizi akorát dávají hokej...sleduji ho jako správný fanda, ale jen po očku, tak asi ještě budu chvíli psát další článek...pokračování z minule..:-)


...jedna z naší sbírky


...podpory není nikdy dost

Komentáře