...jak jsem při psaní zavařila noťas :(

Krásné nedělní dopoledne,
musím vám všem alespoň krátce napsat jaká mě v patek večer, při psaní postihla "tragédie"...Normálně jsem zavařila notebook!!!Většinou píšu večer, když je dcera v posteli a manžel teď pilně sleduje hokej. A já jako vzorná manželka koukám po očku s ním...no, a při tom sledování píšu...samozřejmě na pohodu...takže sedím na sedačce, noťas pěkně na klíně...a to byla chyba...která se mi vymstila!!! Počítač rezignoval na konci článku, ani jsem nevěděla zda se mi uložil do konceptů. Naštěstí tam byl a já jsem ho mohla včera vložit.
Teď tady doslova a do písmene datluji na tabletu, ale upřímně...jde mi to rychlostí šneka...tak budu za chvilku končit, abych stihla uvařit oběd.
Na závěr mám, ale dobrou zprávu...nový, krásný a namáklý notebook už je na cestě...jupí, jupí. Tak doufám, že psaní mi půjde ještě lépe! Včera jsem si dala "rychlokurz koupě notebooků"...něco jsem si nastudovala a se svolením manžela hned objednala...říkala jsem jak mám báječného manžela..:-) No, vidí, že mě psaní opravdu baví. A také, dle reakcí  od vás je vyžadováno...
A ZA TO VÁM VŠEM MOC DĚKUJU A TĚŠÍ MĚ TO!!!!

Mějte všichni krásnou, konečně slunečnou neděli..

p.s.  držte palce, ať noťas dorazí co nejdříve (snad v pondělí)...A já zase můžu psát...teď můžu psát akorát tak do bloku...ale blok není zkrátka blog..:-)

Štěpánka

Komentáře