Mimořádná neděle...


Hezký den...
Dnes byla opravdu mimořádná neděle...a nejen pro mne, ale pro všechny maminky!!! Já jsem si dnešní den opravdu krásně užila...hned po probuzení jsem dostala sladkou pusu i s přáním od mé mladší dcery...byla jsem opravdu dojatá!!! Odpoledne jsem dostala ještě sms (starší dcera byla v Německu...tak nemohla osobně) s gratulací od starší dcery se spoustou kytiček...které mi v telefonu nikdy neuschnou..🌸🌺🌷🌹..ale také jsem si jednu koupila dnes sama. Ale to není nic zvláštního, často si kupuji kytky sama, aby jsme si je tady doma krásně užili. Mám ráda úplně jednoduché květy bez zbytečného zdobení, mašlí a igelitových obalů...
Tak teď nám zdobí kuchyň bílé chryzantémy...a jsou krásné, jednoduché a svěží...doufám, že nám to tady budou krášlit ještě dlouho..:-) Také jsme samozřejmě nezapomněli na naše maminky...
A další parádní část dne byl oběd...parádní byl v tom, že jsem nemusela vařit (to mě úplně moc nebaví) a ještě bylo sushi..to máme opravdu rádi!!!! Naposledy jsem ho jedla přesně 12.4. v nemocniční posteli...bylo to první jídlo po operaci...Měla jsem takový hlad, že bych bývala snědla i šroubky...Dnešní oběd byl fakt moc podařený a výborný...
A pohodově probíhala i celá neděle...jen k večeru jsem začala být mírně nervózní...Zítra mne čeká první chemoterapie! Nemám strach z toho léčivého "drinku", ale mám ráda věci pod kontrolou, a tady bohužel nevím co bude následovat zítra nebo pozítří...a to mi nedělá dobře.

Tak tedy dnes jen takhle krátce, zítra mi, prosím držte palce a já se zase co nejdříve ozvu...doufám, že už zítra odpoledne..:-) A budu pokračovat, tam kde jsem skončila minule, tedy zprávou z MR...

Půjdu se dobře vyspat...Štěpánka :-)

...krásné přáníčko jen pro mne

...a nádherný lásky plný text


....už mám zase chuť

...bylo opravdu vynikající

...a ještě další druhy


...bylo z čeho vybírat



Komentáře