...zpráva z magnetické rezonance z 27.2.2019

Ahoj všem...:)
...trošku se teď vrátím zpět, abyste měli (blog čtou i muži, což je super.. proto měkké "i") ucelené informace a byly popsány všechny kroky, které jsem podstoupila. Ale ty dva poslední příspěvky jsem prostě musela napsat...byly aktuální! Den maminek je výjimečný pro všechny maminky...tedy i pro mě a ta první chemo...to jsem musela také hned sepsat, vždyť jsem byla v šoku, jak jsem to zvládla "levou zadní".
Ale teď tedy zpět...navazuji na článek "Nový týden a spoustu úkolů" z 11.5...tady jsem skončila magnetickou rezonancí...kde byla sranda...:)
Druhý den 28.2.2019 mi volala lékařka, že při MR byly zjištěny ještě dvě kuličky (cituji lékařku) v levém prsu pod prsní žlázou...nevědí, co je to za kuličky, ale musí se prošetřit...tedy další biopsie...
Měli jsme už od ledna rezervovány hory v Rakousku, v  týdnu od 4.3.2019...domluvili jsme se tedy, že na hory mám odjet...ona mi pošle mailem termín biopsie. Pravda je, že mě ty kuličky docela rozhodily...proč tam mám nějaký kuličky, které tam dřív nebyly??? Řekla jsem si, že budu moudřejší po biopsii a teď jdu balit na hory...
V pondělí jsme odjeli do Rakouska do Zillertáského údolí do městečka Finkenberg, kde to známe a moc jsme se tam těšili! Poprvé jsme na ty úžasné, nekonečné kilometry sjezdovek vzali i Štěpánku, která si to stejně jako my parádně užila. Manžel vybral opravdu nádherný nový hotel, kde byla po lyžování parádní relaxace v sauně, ve vířivce na střeše s výhledem na zasněžené okolí. Také jsme si udělali jeden den volno v místním aquaparku...prostě byl to snový týden se vším všudy. A na nemoc jsme si ani nevzpomněli, nebyl zkrátka čas...Slíbili jsme si, že se tam určitě rádi vrátíme a všem vřele doporučujme!!!
Dorazil také e-mail od lékařky s termínem druhé biopsie...která byla naplánována na 12.3.2019 v 11.00...To byl tedy další krok, který jsem po návratu z hor podstoupila...

p.s. manžel nás pořád hodně fotil...ale sám nechtěl!

Zase brzy, Štěpánka...:)


...byla to velká krása
                                                                                
...často jsme se všichni tři jen kochali a kochali

...zasloužilý odpočinek

...relax po sauně...:-)


...NEJLEPŠÍ  lyžařka..:-)


















                                                                    
...unavená lyžařka




Komentáře