Proč a o čem budu psát??

Ahoj všem, kteří se rozhodli číst tyto řádky.

...tento blog jsem KONEČNĚ založila na žádost mých kamarádek, přátel a také rodiny. A proč???
V mém životě se objevila nemoc..úplně z nenadání, z naprosto zdravého člověka jsem se rázem stala nemocnou (no, ale vlastně se tak vůbec necítím). A tito moji blízcí se mnou sdílejí a sledují všechna moje lékařská vyšetření. Vždy všechny informuji, co jsem podstoupila, s jakým výsledkem..co mne čeká a samozřejmě se mě každý také ptá.."a jak se cítíš"?? ..cítím se skvěle..😍
Nechci vůbec zlehčovat závažnost tohoto onemocnění, asi budou i neveselé momenty..ale to k tomu prostě patří.
A co mne hodně utvrdilo, že mám začít psát??? Reakce a prosby okolí..i když mám tedy vážnou nemoc, tak si říkám, že mám jen rýmu, která se bude déle léčit. Nepropadám panice a žiju stejně jako dřív..Tedy jsem šťastná máma dvou dcer (26 a 8 let) mám milujícího manžela a rodinu..jsem opravdu až nakažlivý optimista, prý často žiju v oblacích..ale mně se takhle žije fakt krásně.
A když  píšu zprávy mým přátelům ohledně léčby, tak je prý doháním k slzám štěstí mísených se slzami smutku..Prý i ze špatných zpráv dokážu udělat grotesku, protože mám i vtipné zážitky, na všem najdu i nějaká pozitiva..Rozhodně si na nic nestěžuju a nechci aby mne někdo litoval..Protože jsem od narození Střelec..jsem silná osobnost a tý mojí nemoci se nebojím!!!! A co víc..porazím jí!!!!

Jak už napovídá název mého blogu..jsem veliký a neustálý optimista. A druhá část názvu je prso..
Vymýšlela a psala jsem si vhodné a výstižné názvy pro jméno blogu již delší dobu..ale pořád to nebylo ono. Až moje osmiletá dcera řekla: "tak to pojmenuj optimistický prso..každý bude vědět, že ji veselá a usměvavá, že se u čtení zasměje, že vůbec nebrečíš..jsi prostě moje supermanka!!! A budeš psát o nemocném prsu..tak ať v tom má každý hned jasno" a já měla jasno..to je ono..proto tedy "optimistický prso"..a které je to optimistické??? To zdravé nebo nemocné, které "položilo při operaci život" za moje zdraví..OBĚ!!!
Pak bylo důležité blogu dát nějakou formu, vzhled a styl..no, a to jsme zase daly dohromady se starší dcerou..je moc šikovná a kreativní..Tak když nad tím přemýšlím, je to tedy náš rodinný holčičí blog. Každá se na něm nějak podílíme..uvidíme jak to bude dál..třeba vám něco napíšou i moje holky..:-)
V dalších článcích se určitě dočtete i více o mně, mých dcerách, mojí rodině i kamarádkách..určitě přidám i nějaké fotky..budu se s vámi dělit o texty i obrázky..
Ano, onemocněla jsem nádorovým onemocněním prsa.. Příčí se mi vyslovit nebo i napsat rakovina, to slovo je fakt hnusný, takže ho nepoužívám a ani nezačnu..!!!
Chtěla jsem, aby bylo každému hned jasné o čem budu psát..takže moje články budou (myslím) si hodně pozitivní a optimistické..protože taková prostě jsem!!!! Budu na tyto stránky psát články z mého života, co dělám, jak se cítím, co právě probíhá v mé léčbě a další různé věci. Budou to moje postřehy, zážitky a možná pro někoho, kdo prochází něčím podobným jako já i rady nebo výměny poznatků. Každý člověk, každá z nás jsme jiné, každý máme jiný život a tedy u každého probíhá léčba i přístup jinak..nechci tímto nikomu radit, jen budu informovat jak to mám já..Jsem upřímný a otevřený člověk, nemám vůbec problém o čemkoliv mluvit..postupně tedy budu psát svůj osobní "příběh" od prvního dne..který začal už v pátek 9.2.2018..stále trvá a bude už navždy.."ŽIVOT PŘED A ŽIVOT PO"..

Mám moc ráda své soukromí, svojí rodinu, nesdílím žádné sociální sítě, kde bych někoho informovala o svém životě, nebo prezentovala fotky..Ale již od prvního zjištění nemoci, jsem měla velké nutkání NĚCO udělat..napadlo mne, že si pronajmu stránku v místních novinách..nebo, že začnu psát blog, možná někdy třeba knížku..Vždycky jsem si ráda něco psala. Když jsem byla podruhé těhotná, tak jsem si psala podrobný deník..když se dcera narodila, tak jsem v psaní deníku pokračovala a píši dodnes..nepíšu tedy každý den, ale nejdůležitější a zásadní okamžiky tam jsou. Jakmile jsem zjistila, že jsem nemocná, tak jsem si hned koupila diář, do kterého každý den píšu vše co dělám, jaká jsem postoupila vyšetření a jak se cítím..o to se s vámi postupně podělím..
No, blog se chystám, založit už delší dobu..ale copak stíhám..??? Sice jsem na nemocenské, ale mám ještě méně času, než když jsem chodila do práce..ale to je dobře, nemám totiž čas přemýšlet nad hloupostmi..a když v těchto řádcích alespoň někdo najde něco co ho zaujme, potěší, poradí nebo dokonce rozesměje..tak má smysl psát!!!

Život mám moc ráda a každý den si ho užívám plnými doušky..
Jsem moc ráda, že jsem konečně začala psát...baví mě to, možná teď už nebudu dělat nic jinýho, ale jen psát a psát..

Teď ale musím běžet v zájmu zdraví a také dalšího článku...jdu na cvičení za skvělou fyzioterapeutkou!!!

Tak cvičení zdar, zdar, zdar...!!! 💪

Štěpánka

Komentáře

  1. Super, těšíme se a příjemné cvičení😘

    OdpovědětVymazat
  2. Už se nemůžu dočkat dalšího článku 👍

    OdpovědětVymazat
  3. Štěpko super , objevila jsem Tě tu náhodou .. už se těším na další písmenka Hezký den Iv




    OdpovědětVymazat
  4. Štěpánko, jsi úžasná...super a držím všechny palečky a jdu číst dál. Zd

    OdpovědětVymazat

Okomentovat